Tuesday, May 12, 2020

Gudar Beqiraj, vlera e të qenit njeri


Nga Leonard Veizi

Të vdesësh ditën e lindjes në rastin më ekstrem mund të quhet si një “çudi e përfillshme” jo fort ngushëlluese, por gjithsesi e pranueshme. Sepse jeta dhe vdekja, edhe pse të lidhura pazgjidhshmërisht me njëra-tjetrën, gjithsesi, janë skaje të papajtueshme. E nëse Krijuesi ka vendosur që të ikësh në të njëjtën datë kur dhe ke lindur, vetëm se me një gjatësi kohore prej 72 rrotullimesh të Tokës rreth Diellit, ose të ka pasur me sy të mirë, ose të ka ndëshkuar. Por kjo e dyta nuk merret shumë për bazë, nëse Ai të ka dhënë të gjitha mundësitë që në këtë jetë të jesh dikushi, madje shumë më tepër se kaq…

…Nuk është se kuptohej mirë se për çfarë shquhej më shumë Gudar Beqiraj, si një peshëngritës me nam që jetën ia kushtoi sportit, apo si një matematikan klasi, jeta e të cilit u nda në mënyrë të barabartë mes sportit dhe shkencës. Me një përvojë 45-vjeçare si pedagog i matematikës dhe i informatikës në universitetet e Shqipërisë, ai njihej edhe si pedagog për sportin e peshëngritjes në Akademinë e Sporteve në vitet ‘80. Ky po, është dualitet i çuditshëm. Sepse jemi mësuar rëndom të dëgjojmë se njerëzit e sportit nuk para ia thonë për shkencat ekzakte, dhe më keq se kaq, studiuesit e zellshëm të algoritmeve matematikore, mezi vrapojnë të kapin autobusin urban në stacion e jo më të konkurrojnë për peshat e rënda në peshëngritje apo në boks, në rastin më të padëgjuar.
Në datën 11 maj 2020 Gudar Beqiraj do të mbushte 72 vjeç. Sepse kishte lindur 11 majin e vitit 1948. Dhe i mbushi në fakt. Vetëm se disa orë më vonë e njëjta ditë gëzimi do të kthehej në ankth. Ai u largua nga kjo botë, sepse u sulmua nga një atak që në gjuhën më të thjeshtë u cilësua si një “sëmundje e papritur”. Ishte i fortë fizikisht, por si çdo njeri, kishte pjesën e dobët të tij, ndaj nuk i rezistoi dot sulmit që u përqendrua pikërisht në segmentin më pak të mbrojtur të trupit të tij. Dhe pas këtij fakti kokëfortë, të cilin duhet ta pranosh dhe kur nuk do ta pranosh, do apo nuk do, bëhet dhe bilanci i shkurtër për atë çfarë ke dhënë dhe çfarë ke marrë në 72 vitet e jetës.
Jeta akademike e Gudar Beqirajt është për t’u pasur zili. Doktor Shkencash, Profesor dhe Akademik, përmbi të gjitha, ai i kishte marrë thuajse të gjithë titujt e mundshëm si shkencëtar. Dhe ishte anëtar i disa akademive të rëndësishme. Ndërkohë në jetën sportive ai kishte qenë po aq i suksesshëm, si peshëngritës e arbitër i këtij sporti, president i Federatës Kombëtare të Peshëngritjes, por dhe mbajtës i urdhrave olimpikë. Pra, në një farë mënyre ishte i ngopur, nga ajo çfarë i kishte dhënë asaj dhe nga ajo çfarë kishte marrë gjithashtu.
I kishte të gjitha mundësitë që për shkak të arritjeve dhe detyrave të rëndësishme që ka ushtruar gjatë aktivitetit të tij si nëpunës i shtetit, të tregohej fodull e arrogant. Por ai ishte më se i thjeshtë dhe çdo derë të zyrave ku ka punuar e drejtuar do t’i mbante hapur për këdo. Dhe kjo donte të thoshte që para se të ishte një rekordmen në peshat e rënda, dhe po aq rekordmen në fushën e matematikës së aplikuar, së pari ishte NJERI.

No comments:

Post a Comment