nga Leonard
Veizi
Nuk
është fare për t’u habitur që Europa vazhdon të jetë po aq provinciale sa dhe
në mesjetë. Dhe këtë mentalitet duket se nuk e ka zhbërë as Rilindja italiane
as Filozofia gjermane e as Kulla e Eifelit francez si një prej kulmeve të
zhvillimit teknologjik. Madje-madje, këtë mentalitet fshati nuk e ngushëllon as
haberi që u dha me axhele të madhe se Irlanda më në fund ua lëshoi kapistallin
martesave gay.
Elhajda
Dani, apo thënë më saktë Shqipëria, doli në këtë Eurovizion si mos më keq. Në
vendin e 16-të. Zhgënjim total. Askush nuk e besonte. Por në 40 vende, ata që i
jepnin pikë Shqipërisë, apo Elhajda Danit merreni si të doni, ishin krejt të
papërfillshëm. E pra prej kohësh ca sondazhe thoshin se “kuq e zinjtë” këtë
herë ishin favoritët me serioz në mos për të marrë trofeun të paktën për të
qenë në një vend të nderuar andej nga kreu i renditjes. Por sondazhet gjithsesi
janë larg fushës së betejave aty ku jepen pikët. Dhe këto pikë që i trasmetojnë
nga një fragment ekrani ose femra të bukura bionde ose meshkuj me kasketë, as
më pak dhe as më shumë, jepen në mënyrë krejt tradicionale ose fqinjëve, ose
shtetit mëmë gjatë bashkëjetesës në një perandori. Kështu ndodhi edhe këtë
herë. Nuk kish si ndodhte ndryshe në fakt. Fjala vjen kroatët i japin pikë
Serbisë edhe pse u vranë e u therrën në luftën për pavarësi. Bashkëjetesa nën
ish-Jugosllavi nuk u harruaka lehtë. Me këtë rast nuk po përfill fare pikët e
Malit të Zi. Padyshim republikat e ish-Bashkimit Sovjetik ia dhanë me shumicë
pikët këngës ruse, ndërsa ne shqiptarët vazhdojmë me idiotësinë e vjetër, të
shqepim me pikë Greqinë, a thua se pas kësaj Athina zyrtare do të na marrë me
sy të mirë e do të ulte tonet qoftë për çështjen e kërkimeve në det apo jarebi
dhe për miratimin e Idrizit në Kryesinë e Kuvendit. Padyshim ky është
mentalitet provincial në tërë Europën konservatore, ndërsa për ne si Shqiptarë
pak më i thellë, prej fshatarësh të vërtetë.
Kënga
shqip nuk ia doli as këtë herë në Eurovizion. E pra Elhajda është një nga zërat
e rrallë që kemi nxjerrë. Dhe në Eurovizion, Shqipëria vazhdimisht është
paraqitur me dinjitet, por unë do të veçoja me këtë rast performancën e Anjeza
Shahinit, Rona Nishliut dhe Juliana Pashës. Dhe dështimi në këtë Eurovizion
vjen pikërisht kur këngëtarë të shquar shqiptarë, soprano e tenorë, kanë
pushtuar skenat operistike botërore si në rastin e Inva Mulës, Ermonela Jahos,
Josif Gjipalit, etj. Por duket se Evrovizioni, një festivali që për të thënë të
vërtetën prej vitesh i kanë rënë kreditet edhe nuk është gjëkundi, i cili po mundohet
të kurojë imazhin me regji të lëvizshme, skenë të zbukuruar nga dritat e shumta
e me një transmetim “live” në Kinën e largët, ne shqiptarët nuk po ia dalim ta
çajmë dot.
Postuar në ResPublica
më 24 Maj, 2015
No comments:
Post a Comment