Saturday, January 13, 2024

Majkëll Xhekson - Mbreti i Popit që fitoi 8 çmime për një album me 7 këngë


Nga Leonard Veizi
 
Ai e çuditi botën me performancat e tij. Kishte ngjyrë të errët të lëkurës me flokë kaçurrela të dendur dhe mbante veshur xhiboks lëkure ku në gjoks dallohej gërma “M”. E çuditi botën duke e futur në një debat të vazhdueshëm edhe rreth ndryshimeve ekstravagante në paraqitjen e tij. Por e çuditi botën edhe me vdekjen e tij të beftë, në moshën 50 vjeçare, më 25 qershor 2009, duke lënë pas plot dyshime që motivuan teori konspiracioni. Megjithatë ai jetoi thuajse 30 vjet i rrethuar nga një famë e jashtëzakonshme, ku mes të tjerash qe i cilësuar dhe si “argëtuesi më popullor në botë”. Ishte këngëtar, kompozitor dhe kërcimtar gjithashtu. E më pas u njoh edhe si: "Mbreti i Popit"...
 
...Në Tiranën e mesviteve ’80 gjendeshin plot të rinj të dashuruar marrëzisht pas timbrit të zërit të tij dhe vetë performancës së zhdërvjelltë. Dhe ai dëgjohej gjerësisht përmes valëve të stacioneve italiane, ku klasifikohej në krye të toplistës “Hit Parade” sidomos në një dyshe me një nga idhujt e Bitellsave: Pol Mekkartni.
Ishte Majkëll Xhekson.
Për të dihej se ishte më i riu dhe më i talentuari ndër pesë vëllezërit. Ishte lindur më 29 gusht 1958, në Gary, Indiana, të Shteteve të Bashkuara. U rrit në një familje muzikantësh nga më të njohura të epokës së rokut. Babai i tij, Xhozef, formoi me fëmijët e tij një grup verbues të njohur “Jackson 5”, apo ardhur në shqip si “Xhekson Faiv”.
Por Majkëlli ishte individualitet. Dhe shpejt, - që në vitin 1979, - bëri përpjekjen e parë për të kënduar solo. Ndërsa në 29 nëntor të vitit 1982 nga “Epic Records” u lançua albumi “Thriller” që ishte dhe albumi i 6-të në studio i këngëtarit. Ky album u prodhua nga “Quincy Jones”, i cili më parë kishte punuar me Xheksonin për albumin e tij të vitit 1979 “Off the Wall”.
Me reagimin e vazhdueshëm kundër muzikës disko në atë kohë, Majkëll Xhekson kaloi në një drejtim të ri muzikor, duke rezultuar në një përzierje tingujsh pop, post-disco, rock, funk, synth-pop dhe R&B. Kritika botërore shkroi se “Thriller” parashtroi temat kontradiktore të jetës personale të Xheksonit, pasi ai filloi të përdorte paranojë në motivet e tij si dhe tema të errëta.
“Thriller” u bë albumi i parë numër Një i Xheksonit në tabelën amerikane të “Billboard Top LPs & Tapes”, ku kaloi një rekord prej 37 javësh, - jo të njëpasnjëshme, -  në vendin e parë, nga 26 shkurt 1983 deri më 14 prill 1984. Në këtë album u publikuan shtatë këngë: " The Girl Is My", "Billie Jean", "Beat It", "Wanna Be Startin' Somethin'", "Human Nature", "P.Y.T. (Pretty Young Thing)" dhe "Thriller".
Me 32 milionë kopje të shitura në mbarë botën deri në fund të vitit 1983, “Thriller” u bë albumi më i shitur i të gjitha kohërave dhe u ratifikua nga Rekordet Botërore “Guinness” më 7 shkurt 1984. Ishte albumi më i shitur i vitit 1983 në mbarë botën, dhe në 1984 ai u bë albumi i parë më i shituri në Shtetet e Bashkuara për dy vjet. Ai vendosi standardet e industrisë me këngët, videot muzikore dhe strategjitë e tij promovuese që ndikuan te artistët, kompanitë diskografike, prodhuesit, tregtarët dhe koreografët.
Suksesi i dha Xheksonit-it një nivel të paprecedentë të rëndësisë kulturore për një amerikan me ngjyrë, duke thyer barrierat racore në muzikën popullore, duke i dhënë atij transmetim të rregullt në MTV dhe duke çuar në një takim me Presidentin e SHBA Ronald Reagan në Shtëpinë e Bardhë.
Thriller ishte ndër albumet e para që përdori videot muzikore si mjete promovuese; videot për "Billie Jean", "Beat It" dhe "Thriller" vlerësohen për shndërrimin e videoklipit në një formë serioze arti.
Thriller konsiderohet albumi më i shitur i të gjitha kohërave, me 70 milion kopje në mbarë botën.
Më 11 janar 1984 ky album fitoi një rekord prej 8-të çmimesh Grammy në 1984, duke përfshirë albumin e vitit, ndërsa "Beat It" fitoi dy Grammy për regjistrimin e vitit dhe performancën më të mirë vokale rock, në gjininë mashkull. Gjithashtu kënga "Thriller" fitoi për performancën më të mirë vokale pop, mashkull. "Billie Jean" fitoi dy Grammy për performancën më të mirë vokale R&B, mashkull dhe këngën më të mirë Rhythm & Blues. Jackson gjithashtu fitoi një rekord të 8-të çmimeve “American Music Avvards” në “American Music Avvards 1984”. Albumi ka qenë shpesh i përfshirë në listat e albumeve më të mëdha të të gjitha kohërave. Në vitin 2008, ai u fut në “Hall of Fame Grammy”. Në të njëjtin vit, Biblioteka e Kongresit e shtoi atë në Regjistrin Kombëtar të Regjistrimeve të "incizimeve të rëndësishme kulturore, historike ose estetike".
Pas kësaj Majkëll Xheksoi u rrethua nga një famë e jashtëzakonshme.
Por siç ka ndodhur rëndon në botën e artit, një overdozë do t’i merrte jetën këngëtarit të pazakontë.
Por nuk u mbyll me kaq. Sepse në jetën e Majkëll Xheksonit pati dhe plot skandale. Dhe një prej tyre kishte të bënte me abuzimet seksuale ndaj fëmijëve, gjë për të cilat ai dhe u vu në bankën e të akuzuarve në një proces gjyqësor.
Një dokumentar i disa viteve më pas, veç të tjerash tregon dhe mbi historinë e operacioneve të tij kozmetike si dhe probleme të fshehta shëndetësore të cilat u zbuluar përmes raportit të autopsisë.
Gjithsesi Majkëll Xhekson e mbylli kapitullin e jetës së tij më 25 qershor të vitit 2009. Pasuria e tij vlerësohej të kapte shifrën e 2 miliard dollarëve.
Por edhe pse Majkëll Xhekson u nda fizikisht nga jeta tokësore, muzika e tij nuk pushoi kurrë së gjeneruari shitje të mëdha pas vdekjes së tij.

No comments:

Post a Comment