Tuesday, July 13, 2021

Ylli i kuzhinës italiane zbret në “Taiwan”-in e Tiranës

Inovacion dhe finesë, në menynë e tavolinave të restorantit në qendër të kryeqytetit
 

Nga Leonard Veizi
 
Me xhaketë të bardhë, jakë rrethore e përparëse të zezë, nuk është e vështirë ta identifikosh. Për më tepër që në krahun e majtë, në vend të një xhepi ku vendoset një shami hundësh e duarsh, stilolapsi e një bllok shënimesh, apo paketa e cigareve me gjithë çakmak, ka të shkruar emrin e tij me germa të zeza: “Alessio Biondi”.
Ai është shefi i ri i kuzhinës së restorantit tek i mirënjohuri “Taiwan”...
 
 ...Ka lënë Romën, një nga qytetet më të famshme të botës, për të mbërritur në Tiranën plot diell të kësaj vere të nxehtë. Dhe nuk është më një rast aq sporadik, sa të përbëjë lajm, se tek e fundit një italian erdhi të punojë në Shqipëri. E se Shqipëria e stabilizuar tanimë, nga një vend që transportonte emigrantë me varka e anije, punëson personel nga vendet evropiane edhe pse BE-ja ende na sheh vëngër e nuk na i hap derën e shtëpisë. Megjithatë për çdo vit në Shqipëri, italianët bëhen edhe më të shpeshtë, si rezidentë sezonal por edhe të përhershëm në plot raste.
Gjithsesi mbërritja e tij, si shef kuzhine, në një prej restoranteve më në zë të kryeqytetit shqiptar, padyshim është një ogur i mirë. Dhe kjo sigurisht që përbën lajm. Jo si lajmi që SPAK po u vë prangat të korruptuarve, por si një risi që edhe në Tiranë do të gjesh po të njëjtën cilësi ushqimi që ka në restorantet e klasit Italia, Spanja apo Franca. Sepse shefat të tillë kuzhine, nuk është se gjenden duke bërë xhiro tek shkolla e hoteleri-turizmit, kur merr rrugën për të shkuar në Kombinat...
 
Ambjentimi
Ka veç pak ditë në Shqipëri, por duket se është ambientuar shpejt, dhe natyra mesdhetare e shqiptarëve ende nuk e ka çuditur. Fluturimi 90 minutësh nga Fiumiçino për të Rinas, ka qenë emocionues gjithsesi, edhe pse mund të mos këtë qenë fort argëtues. Por udhëtimi për në qendër të kryeqytetit, trafiku ekspresiv e herë-herë pa rregulla, punimet nëpër rrugë dhe sidomos boritë e makinave që bien kohë e pa kohë, me siguri ia kanë dalë t’i tërheqin vëmendjen...
Quhet Alessio Biondi, krejt brun e mesdhetar në pamje të parë, dhe aspak ashtu siç mund ta përfytyrojnë shqiptaret, se me rregull treshi, sipas mbiemrin i bie të jetë një leshverdhe e me sy bojë qielli. Por kjo nuk ka kurrfarë rëndësie, sepse në të vërtet ai është një mjeshtër i asaj që gatuan dhe i asaj që kuron tek një pjatë elegante e plot shije.
Në një kohë rekord e të papërfillshme, ai ka nisur të organizojë punën me stafin shqiptar, sipas stilit të tij këtë herë, dhe jo për të vazhduar atë çka ka lënë paraardhësi i tij. Me delikatesë por gjithsesi me këmbëngulje, në një farë mënyre ai kërkon t’u japi si mesazh shqiptarëve se ka ikur koha e pjatave të ngarkuara me mish, me qofte, djathë baxhoje, asortimente të tjera yndyrore, e një djall e di tjetër çfarë, për të ardhur në një meny ku shkrihen së bashku disa elementë; produktet, gatimi dhe vetë servirja. Gjithçka me finesë e sqimë, siç mund ta cilësojmë për ca e ca.
 
Menyja
Padyshim, shqiptarët nuk janë më ata të 30 viteve më parë, që ishin mësuar të hanin në mëngjesoret e Ushqimit Social, paçe-pilaf dhe ndonjë qofte zgare, shoqëruar me raki kantine. Ata tashmë po i drejtojnë vëmendjen gjithnjë e më shumë një kuzhine evropiane, e për ta thënë më saktë drejt kuzhinës italiane, e famshme në botë për cilësinë dhe risitë e saj. Ndaj dhe Alessio, si një prej më të mirëve shef kuzhine që qarkullon sa në këtë anë të kontinentit po aq dhe në Afrikë e Lindjen e Largme aziatike, këtë herë u stacionua në Shqipëri. Dhe e dini cili është shkaku kryesor? Sepse Shqipëria, sipas tij, me gjithë hapin e madh cilësor që ka bërë në këto vite tranzicioni të gjatë e me përdredhje, sërish mbetet një merkatë e virgjër.
 
Jetëshkrimi
Në jetëshkrimin e tij profesional thuhet se: “është entuziast dhe inovativ me aftësi krijuese, perceptues në trajtimin e problemeve dhe sfidave, personalitet i këndshëm dhe mendjehapur”.
Në vitin 1991 ka marrë diplomën e kualifikimit për hoteleri e shërbim kuzhine në Institutin Profesional “Alberghiero di Fiuggi” të Romës. Në vitet ‘91-’93 studion e merr diplomën e maturës. E si të mos mjaftonte kjo për pesë vite me rradhë, në periudhën kohore 1993-1998, ka ndjekur leksionet për master në Institutin e Arteve Superiore Kulinare "Etoile", të Venezias. Gjatë kësaj kohe ai ka bashkëpunuar si asistent me shefat kryesorë të Italisë së asaj kohe, - por dhe evropiane, - ku ka perfeksionuar të gjitha teknikat më të mira të gatimit. Dhe pas kësaj nisi karriera e vërtetë.
 
Eksperienca
Ai e ka nisur si shef kuzhine në Grand Hotel “Aleph” në Romë për të shkuar më pas në në “Grand Hyatt” në Dubai të Emirateve të Bashkuara, në “Al Faisalya” të Riadit në Arabinë Saudite, e prej këtej ka vrapuar më në lindje, deri në “Starvvood” të Bankokut Tajlandez. Por ka punuar gjithmonë si shef kuzhine kësaj radhe në Antigua Barbuda, koleksioni "Oetker" e gjithashtu në restorant "Trasaço" të Grupit Gana në Afrikë, Shefi Ekzekutiv në "La Meridien" të Bora Boras... e po t'i numërosh të tjerat me radhë, do lodhesh sigurisht.
Padyshim që një aset i tillë, merr vlera të veçanta në Shqipëri, e cila edhe pse shumë afër me Italinë, në kulturën e ushqimit vazhdon të jetë goxha larg saj.
 
Risia në "Taiwan"
Nuk është se Alessio ka mbërritur në Shqipëri për të edukuar shqiptarët me një mënyrë të re ushqimi. Sepse tek e fundit, një restorant si ai i “Taiwan”-it, që e ka punën të ngritur prej vitesh, është i "sulmuar" nga një klientelë e zgjedhur dhe më së shpeshti e huaj, që do të thotë se praktikisht, klientët janë të siguruar dhe presin atë që nuk e kanë hasur deri tani, diçka ndryshe nga ajo që është ofruar në tavolinat e restoranteve më të mira të Tiranës. Dhe një gj֝ e tillë padyshim do ta kthejë “Taiwan”-in në një pikë referimi të konsoliduar
Ndërkohë që po aq, gjithkush “ka lëpirë gishtat” nga kjo mënyrë e re gatimi, tërheq pas vetes të tjetër klientë, vendas jo më pak, që kërkojnë t’i largohen ushqimit tradicional, me mëlçi qengji e plënca viçash, për të shijuar atë që mund ta ketë përfytyruar në rastin më të mirë, por që nuk e ka gjetur dot kund.
Restoranti ka vendosur të bëjë një hop cilësor, gjë që do ta çonte "brendin"  edhe më lart nga sa është tani. Dhe për këtë duhej një emër i mirë si shef kuzhine, një dorë që t’ua kalonte të gjithëve. Në përpjekje e sipër ashtu siç rrëfen dhe drejtori i “Taiwan”-it, Taulant Shahini, në një dyzinë a më shumë curriculum-esh që kishin mbërritur në postën elektronike, kishte veçuar atë; Alessio Biondi-n.
 
 
Intervista
I qetë dhe i vetëkontrolluar, Alessio Biondi nuk nguron aspak t'u përgjigjet disa pyetjeve të shkurtra të gazetës "Fjala", edhe pse në vendin e ri të punës nuk ka veç pak ditë që ka filluar:
 
Cili ishte përshtypja e parë me Shqipërinë?
Shqipëria është një vend në rritje, por që mendoj se ka nevojë akoma më shumë për t’u rritur në nivelin kulinar.
 
Meqenëse jemi në situatë pandemie, përpara se të mbërrinit, jeni vaksinuar?
Natyrisht jam vaksinuar. Madje me "Jonson & Jonson".
 
Përgjithësisht kuzhina shqiptare ka anuar nga ajo orientale. Cila është filozofia juaj për të përcjelle të renë në artin e gatimit?
Ne do sjellim kulturën dhe teknikat e gatimit që për momentin ende nuk janë të njohura në Shqipëri. Në përgjithësi njerëzit janë të mësuar dhe të edukuar me kulturën e ushqimit. Por unë do të prezantojmë pjata të reja, teknika të reja dhe dalëngadalë njerëzit do të mësohen me një nivel më të lartë kuzhine. Nga ky çast e më pas ne së bashku mund të arrijmë një nivel më të lartë në gatim. E pas kësaj mund të vazhdoni vetë.
 
Çfarë ju ofron Shqipëria të cilën nuk ua ofron Italia apo një vend tjetër, që vendosët të vini këtu?
Për një profesionist si unë, praktikisht Shqipëria është një merkatë e virgjër. Kjo ka të bëjë dhe me pjesën e bashkëpunimit, për të njohur të tjerë profesionistë të fushës, për ta çuar nivele më të larta gatimin. Kjo do të thotë që drejtuesit e restorantit, pronarët e tij, kanë kuptuar se ka ardhur çasti që duhej rritur niveli.
 
Mendoni që ambienti i këtij restoranti do t’u japi mundësinë të shfaqni aftësitë tuaja?
Unë kam menduar gjithmonë që të punosh me njerëz të kulturave të ndryshme të rrit dhe personalisht dhe profesionalisht. Kam punuar gjithandej, në Azi dhe Evropë. Shpresoj dhe Shqipëria të më japi kënaqësi. Këtu kam gjetur djem dhe vajza të mrekullueshëm dhe shpresoj të kënaqem duke dhënë më të mirën time.
 
Mendoni se gjithçka mund të përmirësohet aq sa duhet?
Në qoftë se nuk do të kishte vend për përmirësim unë nuk do të isha këtu.
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment